Przygotowanie butelki filtrującej zajmuje nie więcej niż kilka minut. Przed pierwszym użyciem trzeba pamiętać o umyciu butelki, ustnika, a także filtra. Pojemność produktu pozwala na uzupełnienie płynów w szybki sposób. Dzięki temu z butelki mogą korzystać nawet dzieci.
W jaki sposób działa butelka?
Korzystanie z niej nie jest trudne. W celu napełnienia trzeba odkręcić górną część z ustnikiem, wyciągnąć filtr, uzupełnić wodę (najlepiej z kranu), włożyć filtr, zakręcić ustnik i cieszyć się zdrowym i smacznym napojem. Zawarty w filtrze węgiel aktywny wystarcza na 200 litrów wody. Składa się on z węgla aktywnego otrzymywanego z łupin orzecha kokosowego.
Butelka przyciąga także designem – jest niewielka, kolorowa, wszędzie można ją zabrać. Jednym z takich miejsc jest piknik w plenerze, spacer, siłownia. Bez problemu zmieści się do plecaka – zajmuje tyle miejsca, ile mniej więcej półtoralitrowa butelka. Wyróżnia ją jednak możliwość wielokrotnego użytku oraz niemal nieograniczone źródło uzupełniania – kranówka.
Producent przypomina, aby przed pierwszym użyciem dokładnie umyć zimna wodą wszystkie elementy. Należy wystrzegać się mycia butelki w zmywarce, gdyż zbyt wysoka temperatura może uszkodzić tworzywo, z którego jest wykonana. Najlepszą opcją jest płyn do mycia naczyń i zimna woda z kranu.
Co z „przeterminowaną” wodą”?
Jeżeli w ciągu 12 godzin nie zdołamy wypić wszystkiego, co wlejemy do butelki, resztę wody możemy wykorzystać do podlania kwiatów. Nie powinno się pić wody po wyznaczonym terminie, gdyż zaczynają gromadzić się w niej różnorodne bakterie. Gdy wiemy, że nie wypijemy całej butelki, warto napełnić ją do połowy. Aby przedłużyć ważność wody w butelce można ją umieścić w lodówce lub chłodnym pomieszczeniu osłoniętym przed słońcem.
Dodatkowe atuty
Na stronie Dafi jest możliwość personalizacji butelki. W tym celu producent dodał zakładkę z własnym tekstem oraz z gotową grafiką, która nas identyfikuje. Możemy wybrać kolor ustnika, filtra, a także zdecydować o tym, jaka ma być pojemność. Jest to bardzo ciekawa inicjatywa skierowana do klientów w różnym wieku.